Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна карета

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • смяна карета

    Здравейте колеги!
    Искам да попитам някой знае ли как се сменят каретата на алфа 155 93г- лесно или трудно, защото ми предстои това да го правя, както и колко струват.
    Благодаря, предварително!!!
    sigpicЕХ-alfa romeo 155 1.7t.s 8v с АГУ

  • #2
    Зависи за кои карета питаш. Външни или вътрешни?
    При всички случаи си е играчка... разглабя се почти всичко около главините, за да измъкнеш полуоските... после е лесно. Последното каре, което смених струваше 63 лв(вътрешно), ама това беше преди кризата сега може и да са по евтини.
    Поздрави и успех!
    155 2.0 TS 8V
    Fiat Tipo 1.1 fire
    Ducati Monster 620i

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от KikoBo Покажи съобщение
      Зависи за кои карета питаш. Външни или вътрешни?
      При всички случаи си е играчка... разглабя се почти всичко около главините, за да измъкнеш полуоските... после е лесно. Последното каре, което смених струваше 63 лв(вътрешно), ама това беше преди кризата сега може и да са по евтини.
      Поздрави и успех!
      kаретата за кола с абс(външните) са по-скъпи - мен вътрешните ми бяха на 63лв мисля, външните на около 120лв броя! Успех!


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #4
        и ти трябва тънкостенна вложка за главината
        '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
        '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

        Comment


        • #5
          ....и много нерви и търпение и ,,поздрави" на италиянските инжове
          АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
          FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

          Comment


          • #6
            Пич ако успееш да развиеш със тънкостенна влошка най ебаната гайка на теля коли - 36 номер всичко останало е лесно
            иначе се развива със факом или рико ( леко изпилено) и 2 метра търба и се молиш да не превърти
            иначе със пищова после със търбътъ и пак със пищова
            падне ли гайката всичко е лесно нанатъка
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #7
              Благодаря ви колеги за информацията!!! Всичко добро!!!!!
              sigpicЕХ-alfa romeo 155 1.7t.s 8v с АГУ

              Comment


              • #8
                Доста стара тема, но може да е полезна на някой.
                Външно каре за 1.8 8в. с АБС 42лв.
                Attached Files
                155 1.8 8v TS & FZR 600

                Comment


                • #9
                  Защо го плашите момчето???....на 155 се сменя много по лесно, което и да е каре отколкото на 156.....направо фасулска работа....от личен опит го знам....спомням си на 155-та, когато го сменях...има няма 2ч. с почивка за бира и разговори със съседите...а на 156-та маншоните за 2 дена
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                    Защо го плашите момчето???....на 155 се сменя много по лесно, което и да е каре отколкото на 156.....направо фасулска работа....от личен опит го знам....спомням си на 155-та, когато го сменях...има няма 2ч. с почивка за бира и разговори със съседите...а на 156-та маншоните за 2 дена
                    Боби е прав на 155 и сменям каретата за норматив.Гайката се развива за секунди ако колата не е някоя изгоряла Австриика,после шарнира,2 или 3 удара с чука по карето понеже има вътрешна зегерка,и е на земята.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • #11
                      За лявата (късата полуоска) ако не се внимава и се деиства еи така и се блъска по карето, като нищо може да излезне полуоската от скоростите...
                      На дясната (по-дългата полуоска) има и висящ лагер които криво ляво я придържа, но пак трябва да се внимава!
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                        Защо го плашите момчето???....на 155 се сменя много по лесно, което и да е каре отколкото на 156.....направо фасулска работа....от личен опит го знам....спомням си на 155-та, когато го сменях...има няма 2ч. с почивка за бира и разговори със съседите...а на 156-та маншоните за 2 дена
                        Кое момче?
                        Ако е автора на темата, тя е от 5 години, предполагам вече е сменил карето
                        Ако става въпрос за мен, аз също го смених и затова пуснах снимките.

                        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        За лявата (късата полуоска) ако не се внимава и се деиства еи така и се блъска по карето, като нищо може да излезне полуоската от скоростите...
                        На дясната (по-дългата полуоска) има и висящ лагер които криво ляво я придържа, но пак трябва да се внимава!
                        Моето дясно външно отнесе доста бой с теслата докато излезе
                        На едната снимка ако се вгледаш се вижда, че съм го смачкал
                        Но понеже е за боклука удрях направо върху него без подложка.
                        155 1.8 8v TS & FZR 600

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
                          Кое момче?
                          Ако е автора на темата, тя е от 5 години, предполагам вече е сменил карето
                          Ако става въпрос за мен, аз също го смених и затова пуснах снимките.



                          Моето дясно външно отнесе доста бой с теслата докато излезе
                          На едната снимка ако се вгледаш се вижда, че съм го смачкал
                          Но понеже е за боклука удрях направо върху него без подложка.
                          Дясното каре може да отнесе повече бои защото полуоската след вътрешното каре се държи с опорен/висящ лагер!!! При същия бои по карето от ляво вероятноста да излезне полуоската от скоростите е по-голяма! Това исках да кажа...
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
                            Кое момче?
                            Ако е автора на темата, тя е от 5 години, предполагам вече е сменил карето
                            Ако става въпрос за мен, аз също го смених и затова пуснах снимките.



                            Моето дясно външно отнесе доста бой с теслата докато излезе
                            На едната снимка ако се вгледаш се вижда, че съм го смачкал
                            Но понеже е за боклука удрях направо върху него без подложка.
                            Защо ги вадиш тия стари теми, като няма интерес в момента за тях....само ни подхлъзваш....а и цените са къде...къде по тънки......спрямо преди пет години....
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                              Защо ги вадиш тия стари теми, като няма интерес в момента за тях....само ни подхлъзваш....а и цените са къде...къде по тънки......спрямо преди пет години....
                              Ами предоставям актуална информация по темата+ снимков материал
                              Така темата се "обогатява".
                              Утре някой като реши да сменя каре, ще пусне търсачката и ще му излезе. Ще види, че не е чак толкова сложно и може да си го смени сам в домашни условия.
                              Освен това ще се ориентира колко горе-долу струва и ако му кажат значително по-висока цена, ще разбере, че го "товарят" с голяма надценка.
                              Та затова...
                              155 1.8 8v TS & FZR 600

                              Comment

                              Working...
                              X